poniedziałek, 6 lipca 2015

Wracam z kolczykami

Witajcie,

Nie było mnie długo...długo za długo. Nie będę się rozpisywać dlaczego mnie nie było przez ostatni miesiąc, bo nie o tym jest ten blog. Mam nadzieję, że od teraz będę mieć nieco więcej czasu na decoupage, malowanie i prowadzenie bloga.

A wracam z parą kolczyków, które zrobiłąm sobie na lato.
Świetna sprawa jeśli chodzi o własnoręcznie zrobioną biżuterię, bo można być pewnym, że nikt poza nami w takowej się nie pokaże;)


Kolczyki są białe, żeby pasowały do wszystkiego. Z jednej strony motyw z twarzą kobiety w fantazyjnej fryzurze, który ogromnie mi się spodobał.
Wielokrotnie lakierowany.

Z drugiej za pomocą szablonu i brokatu zrobiłam delikatny relief.

W sumie prosta sprawa zrbinie takich kolczyków, ale też pracochłonne, szczególnie jeśli chcemy mieć idealnie gładką powierzchnię i lakierujemy około 20 razy...
ale tak naprawdę najtrudniejsze dla mnie okazało się doczepienie tych zawieszek do uszu;)
Ale już gotowe, można zakładać...a do kolczyków prawie już gotowa jest bransoleta, ale o tym w następnym poście.


Dziękuje kochani, że mimo mpjej chwilowej nieobecności tu do mnie zaglądaliście...ja tymczasem sama zmykam, żeby nadrobić zaległości na Waszych blogach.







13 komentarzy:

kwiatkosia pisze...

Podobają mi się :) Fajny motyw!

sosnowygaik pisze...

Śliczne;)

Klimju pisze...

Bardzo oryginalne i ładne kolczyki. Pozdrawiam serdecznie :-)

OriBella pisze...

Piękne, oryginalne i niepowtarzalne, takie lubię najbardziej:)

Renata pisze...

śliczne kolczyki i bardzo oryginalne- takich n bank nikt nie bedzie miał:)

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

kolczyki są śliczne, motyw kobiety faktycznie zachwycający

Unknown pisze...

Cudne!

kasinerekoczyny pisze...

Łał...fajne;)
Pozdrawiam serdecznie;)

Matka Polka Introwertyczka pisze...

cudne! aż żałuję, że mi nie pasują takie długie kolczyki..

M&K pisze...

Przecudne! Czy można wiedzieć skąd miałaś motyw tej kobiety?

Jola pisze...

Prześliczne kolczyki :)))

Decoupage pisze...

Przepiękne kolczyki ;)

Unknown pisze...

Śliczne kolczyki ;) podziwiam za tak małe formy :)