środa, 28 października 2015

Maleńka jesienna deseczka

Witajcie,

Niektórzy już prezentują wspaniałe zimowe prace i świąteczne ozdoby, i przyznać muszę, że ja też nad nimi już pracuję, aczkolwiek zanim je pokażę, mam w zanadrzu kilka jesiennych projektów.
I tak oto stworzyłam sobie maleńką jesienną deseczkę.

Nic niezwykłego, klasyczny decoupage z użyciem serwetki, a dla ozdoby dwa drewniane listki i fantazyjnie zawieszka z rafii.


Serdeczne pozdrowienia dla Was wszystkich, a na zakończenie coś nietypowego dla mnie i mojego bloga. Zdjęcie z naszego rodzinnego, niedzielnego spaceru. ;)




2 komentarze:

sosnowygaik pisze...

Deseczka śliczna. Ja jeszcze nie zabrałam się za dekoracje zimowe czy świąteczne ale pewnie niedługo to nastąpi;)

kasinerekoczyny pisze...

Ślicznie wygląda ta deseczka;)
pozdrawiam serdecznie;)