wtorek, 23 sierpnia 2016

Malwy- obraz malowany akrylami

Witajcie, 

Mineło sporo czasu od mojej ostatniej tu wizyty, Wiele zmian nastąpiło w moim życiu. 7 tygodni temu urodził mi się drugi synek ;), Teraz przeprowadzka (kolejna) i urządzanie domu. W międzyczasie trochę malowałam, wiem nie jest to decu ale też wspaniała odskocznia od rzeczywistości. Teraz się z Wami podzielę tym co udało mi się przez te kilka mięsiecy stworzyć, a już za parę dni wracam do robienia decupage.

Kilka miesięcy temu namalowałam taki obraz -Malwy

Malowałam farbami akrylowymi, które uwielbiam za to że w miarę szybko schną, a jak chce przyspieszyć wysychanie jednej warstwy to podsuszam suszarką do włosów.




W zanadrzu mam jeszcze kilka obrazów, ale zostawię je do pokazania póżniej.

Miłego wieczoru i mam nadzieję, że jeszcze tu czasem ktoś zagłada.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Martusiu, obraz jest śliczny! Też lubię malować, stąd moje zainteresowanie;) Pozdrawiam Cię cieplutko i miłego dzionka życzę;)

Unknown pisze...

Ogromnie dziękuje za miłe słowa, wzajemnie życzę słonecznego dnia i zapraszam wkrótce po wiecej

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

obraz jest piekny, chylę czoła

sosnowygaik pisze...

Świetne;)

kwiatkosia pisze...

Piękny obraz :)