wtorek, 16 grudnia 2014

Bałwankowa zawieszka na drzwi...

Witam,

U mnie wielkie świąteczne porządki w toku, ale znalazłam chwilkę, żeby odpocząć i szybciutko zrobić taką bałwankową zawieszkę do pokoju dzidziusia.

Wszystko kleiłam używając Mod Podge z brokatem, wiec w rzeczywistości bardzo ładnie się błyszczy.
Trochę śniegu tu i tam z pasty śniegowej, a brzegi przetarte papierem ściernym. Zamocowane na wstążeczce w gwiazdki. 




To już ostatnia ozdoba świąteczna w tym roku. Zostałomi jeszcze pudełeczko do zrobienia w prezencie, też w zimowym klimacie.


Ale póki co wracam do miotły i mopa...



6 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Zawieszka jest po prostu prześliczna! tworzy piękny świąteczny klimat. Ja także bardzo lubię używać w swoich pracach tego kleju.Jest najlepszy z tych, jakie do tej pory stosowałam. Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

dziekuje ;) chyba pasuje do pokoju malego chlopca, nawet bardzo malego ;)
klej jest swietny to prawda, w ferworze świątecznych obowiązków po prostu musiałam sobie odpocząć a co lepsze jak nie malowanie ;) i klejenie ;)
pozdrawiam bardzo serdecznie

Unknown pisze...

super bardzo pomysłowe :)

Anonimowy pisze...

Piękna świąteczna zawieszka! :)

Unknown pisze...

bardzo dziekuje, fajnie że się tak podoba, bo tak naprawdę to była taka "szybka robótka" ;)

DORGIA pisze...

Bardzo fajny pomysł i wykonanie świetne