niedziela, 21 grudnia 2014

Fiołkowa skrzyneczka

Dziś już nie świątecznie, za to fiołkowo.
Bogato zdobiona skrzynka w fioletowym klimacie.

Wieczko jest bardzo bogato zdobione. Najpierw malowane na fiolet, następnie spękania zostały zrobione przy pomocy spękacza dwuskładnikowego i wypełnione złotą porporiną, a na koniec lakierowane na wysoki połysk (czego na zdjęciu może za dobrze nie widać)
Na środku przykleiłam drewnianą "wizytówkę" z motywem fiołków ( jest to papier ryżowy), tez spękana i wypełniona na złoto. Mamy tu też reliefy z pasty strukturalnej ręcznie robione, a dookoła całości perełki w płynie.

Dół skrzynki wymalowany został brązową bejcą i wykropkowany w trzech kolorach, białym, fioletowym i zielonym.

W środku natomiast mamy dół równiez wymalowany bejcą, a wieczko na bogato. I znów ten sam motyw fiołków co na "wizytówce" tylko w większym rozmiarze, również spękany, wypełniany na złoto a całość znów otoczona perełkami.


Miałam z tym sporo roboty ;) musze przyznać, ale taki właśnie pomysł mi siedział w głowie więc czemu nie ;)

Miłego weekendu wszystkim...i dziękuje za odwiedziny i komentarze ;)







4 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczne te pudełeczko!!! Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Unknown pisze...

dziekuje bardzo , chetnie skorzystam z zaprszenia ;)

Mój świat kolorów pisze...

Przepiękne pudełko i już takie wiosenne, ciepłe :)

Unknown pisze...

Dziękuje, miło mi bardzo